Dienstag, 11. November 2014

Iinterview with a brave woman activist inside Iran, Narges Mohammadi on acid attacks:

گفتگوی نرگس محمدی در مورد اسید پاشی ها و بازداشت ها:
من شش سال است که دارم بازجویی می شوم، اگر عضو داعش هم بودم جمهوری اسلامی باید الان مرا تخلیه اطلاعاتی می کرد اما همچنان اینها دست از سر من بر نمی دارند ...
I have been introgated for 6 years and now again they introgated me about my protest against acid attacks, I told my interrogator that why you aresting and introgating those women who a...re protesting against acid attack? Does that mean you agree with acid attacks ? if not so why you named us Disturbance؟
 
به ما می گویند حضور شما در مقابل مجلس در اعتراض به اسید پاشی اغتشاش بود من به آقای بازجو هم گفتم من واقعا متعجبم مگر اسید پاشی مورد تایید شماست که اعتراض به آن را اغتشاش می نامید.
مهدیه گلرو هم الان در زندان است به جرم اعتراض به اسید پاشی که هم خانم محمدی نگرانش بود و هم خانواده و زنان دیگر نگران هستند.